КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з предмета «Інформатика» рівень стандарту
у 11 класі
Програма для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Інформатика. Рівень стандарту. Поліграф книга. 2010
Підручник: Й.Я.Ривкінд, Т.І.Лисенко, Л.А.Чернікова, В.В.Шатько «Інформатика, 11 клас», рівень стандарту, Київ, «Генеза», 2010
Кількість годин за програмою на рік – 35 годин
Кількість годин за програмою на ІІ семестр – 19 годин
Кількість годин на тиждень – 1 година
Тема 4. Бази даних. Системи управління базами даних (7 годин) |
|||
|
17/1 |
Поняття моделі даних, бази даних, СУБД. Види СУБД, їх призначення і можливості. |
|
|
18/2 |
Огляд реляційної моделі даних. Режими роботи в СУБД. Модель «сутність-зв’язок» Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних. |
|
|
19/3 |
Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі системи управління базами даних. Практична робота 7. Робота з об’єктами бази даних в середовищі СУБД. Інструктаж з БЖД за інструкцією №49. |
|
|
20/4 |
Введення і редагування даних у таблиці. Призначення форм. Практична робота 8. Створення бази даних в середовищі СУБД, створення форм і введення даних. Інструктаж з БЖД за інструкцією №49. |
|
|
21/5 |
Властивості полів, типи даних. Сортування, пошук і фільтрація даних. Поняття запиту до реляційної бази даних. Створення таблиць, форм, запитів на вибірку даних і звітів за допомогою майстрів. |
|
|
22/6 |
Поля підстановки. Створення зв’язків між таблицями. Ключові поля. Редагування запитів і форм за допомогою конструктора. Призначення звітів. Практична робота 9. Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора Інструктаж з БЖД за інструкцією №49. |
|
|
23/7 |
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. Підсумкова робота (тести). |
|
Тема 5. Інформаційні технології. Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів (12 годин) |
|||
|
24/1 |
Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Різновиди веб-сторінок. Етапи створення веб-сайтів. Поняття |
|
|
25/2 |
Основи веб-дизайну. Практична робота 10. Автоматизоване створення веб-сайту. Інструктаж з БЖД за інструкцією №49. |
|
|
26/3 |
Поняття блогу, різновиди блогів. Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та настроювання його параметрів.Практична робота 11. Створення й ведення власного блогу. Інструктаж з БЖД за інструкцією №49. |
|
|
27/4 |
Обмін даними між графічним редактором, текстовим і табличним процесором, системою керування базами даних, засобом для розробки комп’ютерних презентацій. Імпорт та експорт файлів документів. Практична робота 12. Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних середовищах. Інструктаж з БЖД за інструкцією №49. |
|
|
28/5 |
Вбудовування та зв’язування файлів. Веб-публікація документів. Середовище для спільної роботи з документами. Колективне виконання завдань з опрацювання даних. |
|
|
29/6 |
Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з онлайновими документами. |
|
|
30/7 |
Практична робота 13. Розробка колективного проекту. Інструктаж з БЖД за інструкцією №49. |
|
|
31/8 |
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. Підсумкова робота. Захист проекту. |
|
|
32/9 |
Повторення та систематизація навчального матеріалу. Табличний процесор. |
|
|
33/10 |
Повторення та систематизація навчального матеріалу. Бази даних. |
|
|
34/11 |
Повторення та систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. |
|
|
35/12 |
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. Підсумковий урок. |
|