КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з предмета «Інформатика»
у 2 класі
Програма «Інформатика. Навчальна програма для загальноосвітніх закладів 2-4 класів (оновлено) 2016»
Підручник: Корнієнко М.М. «Сходинки до інформатики, 2 клас», Харків, «Ранок», 2012
Кількість годин за програмою на рік – 35 годин
Кількість годин за програмою на ІІ семестр – 19 годин
Кількість годин на тиждень – 1 година
Тема 4. Графіка (9 годин) |
||||
|
16/1 |
Поняття комп’ютерної графіки. |
||
|
17/2 |
Програми для створення та змінювання графічних зображень. |
||
|
18/3 |
Змінювання готових зображень. |
||
|
19/4 |
Створення зображень. Зображення з геометричних фігур. |
||
|
20/5 |
Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів. |
||
|
21/6 |
Створення зображень за зразком. |
||
|
22/7 |
Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв. |
||
|
23/8 |
Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень. |
||
|
24/9 |
Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень. |
||
Тема 5. Команди та виконавці (10 годин) |
||||
|
25/1 |
Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці. |
||
|
26/2 |
Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій. |
||
|
27/3 |
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування. |
||
|
28/4 |
Порівняння двох або більше предметів. |
||
|
29/5 |
Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів. |
||
|
30/6 |
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками. |
||
|
31/7 |
Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення. |
||
|
32/8 |
Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення різних предметів. |
||
|
33/9 |
Робота з розвиваючими програмами. |
||
|
34/10 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |