КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з предмета «Інформатика»
у 4 класі
Програма «Інформатика, Навчальна програма для загальноосвітніх закладів 2-4 класів (оновлено) 2016»
Підручник: "Інформатика, 4 клас", Ломаковська Г.В., Проценко Г.А., Ривкінд Й.Я., Рівкінд Ф.М.: Видавничий дім "Освіта", 2015
Кількість годин за програмою на рік – 35 годин
Кількість годин за програмою на ІІ семестр – 19 годин
Кількість годин на тиждень – 1 година
Тема 3. Співпраця в Інтернеті (5 годин) |
||||
|
16/1 |
Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням. |
||
|
17/2 |
Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування. |
||
|
18/3 |
Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів. |
||
|
19/4 |
Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів. Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. |
||
|
20/5 |
Сучасні пристрої для співпраці. |
||
Тема 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням (7 годин) |
||||
|
21/1 |
Алгоритми з розгалуженням. |
||
|
22/2 |
Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови. |
||
|
23/3 |
Алгоритми з циклами. |
||
|
24/4 |
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей. |
||
|
25/5 |
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою. |
||
|
26/6 |
Використання логічних висловлювань з «якщо - то...». |
||
|
27/7 |
Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей. |
||
Тема 5. Інформація (5 годин) |
||||
|
28/1 |
Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами. |
||
|
29/2 |
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації. |
||
|
30/3 |
Складові комп’ютера. |
||
|
31/4 |
Пристрої введення та виведення інформації. |
||
|
32/5 |
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |