КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

з предмета «Інформатика»

у 6 класі 

Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Математика; Інформатика. 5-9 класи. –К.: Видавничий дім «Освіта», 2013

Підручник: Й.Я.Ривкінд, Т.І.Лисенко, Л.А.Чернікова, В.В.Шатько «Інформатика, 6 клас», Київ, «Генеза», 2014

 

Кількість годин за програмою на рік – 35 годин

Кількість годин за програмою на ІІ семестр – 19 годин

Кількість годин на тиждень – 1 година

Тема 3. Мультимедіа  (5 годин)

 

17/1

Поняття про мультимедіа. Об’єкти  мультимедіа: текст, зображення, аудіо та відео. Галузі використання мультимедіа

 

18/2

Пристрої введення-виведення об’єктів мультимедіа. Копіювання об’єктів мультимедіа з цифрових камер і мобільних пристроїв на комп’ютер

 

19/3

Мультимедійні програвачі, їх призначення і функціональні можливості.
Практична робота 5. Копіювання об‘єктів мультимедіа на комп‘ютер. Робота з мультимедійними програвачами. Інструктаж з БЖД за інструкцією №49.

 

20/4

Засоби перегляду зображень, їх призначення і функції. Змінення значень властивостей графічних зображень: розмір, колір. Основні операції над зображеннями: обтинання,  обертання.
Практична робота 6. Перегляд зображень та змінення значень їх властивостей. Інструктаж з БЖД за інструкцією №49.

 

21/5

Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за темою Мультимедіа» Підсумкове тестування

Тема 4. Текстовий процесор (7 годин)

 

22/1

Поняття текстового документа, його об’єктів. Текстовий процесор, його призначення. Середовище текстового процесора. Відкривання і збереження текстового документа. Режими роботи в середовищі текстового процесора

 

23/2

Виділення  фрагментів тексту. Робота з фрагментом тексту: копіювання, переміщення, вилучення та вставляння. Введення і редагування тексту. Перевірка правопису. Виправляння помилок. Пошук та заміна фрагментів в тексті.

 

24/3

Форматування символів та абзаців: шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлення відступів абзаца, міжрядкового інтервалу

 

25/4

Алгоритм опрацювання текстового документа.
Практична робота 7. Редагування та форматування текстового документа. Інструктаж з БЖД за інструкцією №49.

 

26/5

Вставляння  графічних об’єктів у текстовий документ. Вставляння  організаційних діаграм. 
Практична робота 8. Вставляння графічних об’єктів  та організаційних діаграм у текстовий документ. Інструктаж з БЖД за інструкцією №49.

 

27/6

Довідкова система текстового процесора. Поняття ключового слова. Пошук потрібних відомостей. Нумерування сторінок. Попередній перегляд, друк

 

28/7

Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за темою «Текстовий процесор.» Підсумкове тестування

Тема 5. Комп’ютерні мережі  (7 годин)

 

29/1

Комп’ютерні мережі та їх призначення. Поняття про мережну взаємодію. Типи комп’ютерних мереж.

 

30/2

Поняття користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Локальна мережа навчального закладу. Робота з мережними папками та файлами.

 

31/3

Поняття про глобальну мережу Інтернет. Основні служби Інтернету. Поняття Всесвітньої павутини.

 

32/4

Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання. Робота з веб-браузером. Використання, створення та редагування списку сайтів, обраних для швидкого доступу.
Практична робота 9. Пошук інформаційних матеріалів в Інтернеті за вказаною темою. Створення списку сайтів, обраних для швидкого перегляду. Інструктаж з БЖД за інструкцією №49.

 

33/5

Інтернет-енциклопедії, словники та онлайн- перекладачі. Авторське право та Інтернет. Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень)
Практична робота 10. Робота з інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн перекладачами. Інструктаж з БЖД за інструкцією №49.

 

34/6

Алгоритм організації пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Простий пошук. Аналіз інформаційних матеріалів (повідомлень), знайдених в Інтернеті. Підсумкове тестування.

 

35/7

Підсумковий урок. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за рік.

 Скачать