КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з предмета «Інформатика»
у 6 класі
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Математика; Інформатика. 5-9 класи. –К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
Підручник: Й.Я.Ривкінд, Т.І.Лисенко, Л.А.Чернікова, В.В.Шатько «Інформатика, 6 клас», Київ, «Генеза», 2014
Кількість годин за програмою на рік – 35 годин
Кількість годин за програмою на ІІ семестр – 19 годин
Кількість годин на тиждень – 1 година
Тема 3. Мультимедіа (5 годин) |
|||
|
17/1 |
Поняття про мультимедіа. Об’єкти мультимедіа: текст, зображення, аудіо та відео. Галузі використання мультимедіа |
|
|
18/2 |
Пристрої введення-виведення об’єктів мультимедіа. Копіювання об’єктів мультимедіа з цифрових камер і мобільних пристроїв на комп’ютер |
|
|
19/3 |
Мультимедійні програвачі, їх призначення і функціональні можливості. |
|
|
20/4 |
Засоби перегляду зображень, їх призначення і функції. Змінення значень властивостей графічних зображень: розмір, колір. Основні операції над зображеннями: обтинання, обертання. |
|
|
21/5 |
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за темою Мультимедіа» Підсумкове тестування |
|
Тема 4. Текстовий процесор (7 годин) |
|||
|
22/1 |
Поняття текстового документа, його об’єктів. Текстовий процесор, його призначення. Середовище текстового процесора. Відкривання і збереження текстового документа. Режими роботи в середовищі текстового процесора |
|
|
23/2 |
Виділення фрагментів тексту. Робота з фрагментом тексту: копіювання, переміщення, вилучення та вставляння. Введення і редагування тексту. Перевірка правопису. Виправляння помилок. Пошук та заміна фрагментів в тексті. |
|
|
24/3 |
Форматування символів та абзаців: шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлення відступів абзаца, міжрядкового інтервалу |
|
|
25/4 |
Алгоритм опрацювання текстового документа. |
|
|
26/5 |
Вставляння графічних об’єктів у текстовий документ. Вставляння організаційних діаграм. |
|
|
27/6 |
Довідкова система текстового процесора. Поняття ключового слова. Пошук потрібних відомостей. Нумерування сторінок. Попередній перегляд, друк |
|
|
28/7 |
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за темою «Текстовий процесор.» Підсумкове тестування |
|
Тема 5. Комп’ютерні мережі (7 годин) |
|||
|
29/1 |
Комп’ютерні мережі та їх призначення. Поняття про мережну взаємодію. Типи комп’ютерних мереж. |
|
|
30/2 |
Поняття користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Локальна мережа навчального закладу. Робота з мережними папками та файлами. |
|
|
31/3 |
Поняття про глобальну мережу Інтернет. Основні служби Інтернету. Поняття Всесвітньої павутини. |
|
|
32/4 |
Поняття веб-сайту, веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання. Робота з веб-браузером. Використання, створення та редагування списку сайтів, обраних для швидкого доступу. |
|
|
33/5 |
Інтернет-енциклопедії, словники та онлайн- перекладачі. Авторське право та Інтернет. Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) |
|
|
34/6 |
Алгоритм організації пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Простий пошук. Аналіз інформаційних матеріалів (повідомлень), знайдених в Інтернеті. Підсумкове тестування. |
|
|
35/7 |
Підсумковий урок. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за рік. |