КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з предмета «Інформатика»
у 7 класі
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Математика; Інформатика. 5-9 класи. –К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
Підручник: Й.Я.Ривкінд, Т.І.Лисенко, Л.А.Чернікова, В.В.Шатько «Інформатика, 7 клас», Київ, «Генеза», 2015
Кількість годин за програмою на рік – 35 годин
Кількість годин за програмою на ІІ семестр – 19 годин
Кількість годин на тиждень – 1 година
Тема 4. Табличний процесор (7 годин) |
|||
|
16/1 |
Електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги |
|
|
17/2 |
Уведення та редагування даних в табличному процесорі. Некоректне відображення введених даних і його усунення. Редагування даних у клітинких. Виділення об’єктів електронної таблиці. Копіювання, переміщення та видалення даних. |
|
|
18/3 |
Форматування об’єктів електронної таблиці. |
|
|
19/4 |
Виконання обчислень у табличному процесорі. Формули. Посилання на клітинки у формулах. |
|
|
20/5 |
Використання функцій у формулах. |
|
|
21/6 |
Діаграми та їх об’єкти в табличному процесорі. |
|
|
22/7 |
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. Тестування. |
|
Тема 5. Розв’язування компетентнісних задач (4 години) |
|||
|
23/1 |
Розв’язування компетентнісних задач. Змістовий аналіз формулювання задачі; побудова інформаційної моделі; пошук інформаційних матеріалів. |
|
|
24/2 |
Навчальні проекти. Проекти та сучасна школа. Добір одного засобу опрацювання даних (текстовий процесор, графічний редактор, редактор презентацій, табличний процесор, навчальне середовище виконання алгоритмів) |
|
|
25/3 |
Опрацювання даних, подання результатів розв’язування задачі. Проекти та інформатика. Планування проекту. Захист проекту. |
|
|
26/4 |
Робота над розв’язуванням компетентнісних задач |
|
Тема 6. Виконання індивідуальних навчальних проектів (5 годин) |
|||
|
27/1 |
Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту. |
|
|
28/2 |
Робота над власним навчальним проектом. |
|
|
29/3 |
Робота над власним навчальним проектом. |
|
|
30/4 |
Захист навчального проекту. |
|
|
31/5 |
Підсумковий урок. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за рік. |
|