КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з предмета «Інформатика»
у 3 класі
Програма «Інформатика, Навчальна програма для загальноосвітніх закладів 2-4 класів (оновлено) 2016»
Підручник: Корнієнко М.М., Крамаровська С.М., Зарецька І.Т. «Сходинки до інформатики, 3 клас», Харків, «Ранок», 2013
Кількість годин за програмою на рік – 35 годин
Кількість годин за програмою на І семестр – 16 годин
Кількість годин на тиждень – 1 година
Тема 1. Інтернет (7 годин) |
|||
|
1/1 |
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Інструктаж з БЖД за інструкцією № 66. |
|
|
2/2 |
Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними. |
|
|
3/3 |
Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера. |
|
|
4/4 |
Поняття веб-сторінки, її адреси. |
|
|
5/5 |
Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки. |
|
|
6/6 |
Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів). |
|
|
7/7 |
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео. |
|
Тема 2. Людина та інформація (5 годин) |
|||
|
8/1 |
Роль інформації в житті людини. |
|
|
9/2 |
Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео. |
|
|
10/3 |
Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією. |
|
|
11/4 |
Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями. |
|
|
12/5 |
Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню. |
|
Тема 3. Графіка (4 години) |
|||
|
13/1 |
Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними. |
|
|
14/2 |
Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах. |
|
|
15/3 |
Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону. |
|
|
16/4 |
Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з геометричних фігур. Доповнення малюнка підписом чи коментарем. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|