КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з предмета «Інформатика»
у 3 класі
Програма «Інформатика, Навчальна програма для загальноосвітніх закладів 2-4 класів (оновлено) 2016»
Підручник: Корнієнко М.М., Крамаровська С.М., Зарецька І.Т. «Сходинки до інформатики, 3 клас», Харків, «Ранок», 2013
Кількість годин за програмою на рік – 35 годин
Кількість годин за програмою на ІІ семестр – 19 годин
Кількість годин на тиждень – 1 година
Тема 4. Алгоритми і виконавці (6 годин) |
||||
|
17/1 |
План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців. |
||
|
18/2 |
Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем. |
||
|
19/3 |
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах. |
||
|
20/4 |
Істинні й хибні висловлювання. |
||
|
21/5 |
Логічне слідування. |
||
|
22/6 |
Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або». |
||
Тема 5. Текст (6 годин) |
||||
|
23/1 |
Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. |
||
|
24/2 |
Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів. |
||
|
25/3 |
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. |
||
|
26/4 |
Доповнення текстів зображеннями. |
||
|
27/5 |
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць. |
||
|
28/6 |
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів). |
||
Тема 6. Презентації (7 годин) |
||||
|
29/1 |
Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. |
||
|
30/2 |
Середовище створення презентацій. |
||
|
31/3 |
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. |
||
|
32/4 |
Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах. |
||
|
33/5 |
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. |
||
|
34/6 |
Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. |
||
|
35/7 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |